What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Movie AKIHABARA Online

cool filmpje...alleen komen er altijd ineens mensen bij je in beeld lol....net als die gast die van de trap afkomt lol....

ik heb alles stiekem moeten filmen ook nog. werd meestal de zaak uit gekickt, je kan het op 1 shot nog zien...net na die shot van de pruiken

Veel heupshots.. :roll:

Erg leuk filmpje ^^
En wat deden ze met die microfoon? Gratis dingen weggeven oid? :P

Ik heb nog nooit iemand zo down zien kijken nadat ze niets gewonnen heeft bij het happeren :D Vet filmpje hoor!

Erg leuk om te zien ^^

Ik ga ook vette beelden maken in Japan, daar kun je wel op rekenen

8)

Hele coole video, die reactie van dat grietje is schitterend.

Het erge is dat ik precies weet waar je alles hebt gefilmd, ieder hoekje en gaatje van elke winkel. Of ik nu bezorgd of trots moet zijn...ik weet het zo net nog niet.

Zeker vet filmpje. Ik probeer er in september naar toe te gaan als ik afgestudeerd ben. Wie weet :)

En het begint echt te kriebelen als ik die rekken met DC games zie. Echt tof!

Ik vind het echt een geweldig filmpje! Als ik dit zie heb ik nog meer zin om daadwerkelijk richting Japan te vertrekken!

Ik download eerst even QuickTime, helaa laatst geuninstalled, daarna bekijk ik het even =D
Lijkt me er leuk om te zien :)

Back