A
Anonymous
Guest
Ik moet MK al niet meer sinds Deadly Alliance, maar nu de makers denk ik toch doorhebben dat hun serie passé is nemen ze de boel niet echt meer serieus en komen ze met deze crossover. En eerlijk gezegd kijk ik stiekem uit naar deze game. Gewoon omdat je kunt rammen met Batman en de Joker enzo, de MK characters vind ik dan eigenlijk zelfs ondergeschikt. Hoewel Scorpion natuurlijk wel tof is.
En om eerlijk te zijn, ziet dit er best leuk uit:
http://www.gametrailers.com/player/38955.html
Het lijkt op deze manier weer een beetje op MK4, die vond ik persoonlijk erg leuk. Ik hoop dat ze die onnodig complexe style switches van de laatste games achterwege laten.
En om eerlijk te zijn, ziet dit er best leuk uit:
http://www.gametrailers.com/player/38955.html
Het lijkt op deze manier weer een beetje op MK4, die vond ik persoonlijk erg leuk. Ik hoop dat ze die onnodig complexe style switches van de laatste games achterwege laten.