Drifter
Combo Keeper
Daar staat ie dan.. in zijn uppie op marktplaats... met een defecte monitor... Bij Dave natuurijk mijn nieuwe gekocht en ik heb ruimte nodig... Hopen dat ie nog voor een beetje leuk prijsje weggaat... :?
Hier is het om begonnen.. Erik aanspreken op de retrobeurs om te vragen wat een nieuwe monitor kost en eindigen met een nieuwe Woody en een E3.... Erik.. je wordt bedankt!
http://tinyurl.com/kusuc4
Hier is het om begonnen.. Erik aanspreken op de retrobeurs om te vragen wat een nieuwe monitor kost en eindigen met een nieuwe Woody en een E3.... Erik.. je wordt bedankt!
http://tinyurl.com/kusuc4