A
Anonymous
Guest
Hallo kan iemand mij mischien helpen met het beantwoorden van deze vragen?Ik heb zojuist een megacd2+megadrive(jap)binnengekregen en aardig wat titels.Maar helaas is m'n japans niet al te best en dan is een spelletje night trap nogal lastig te spelen
Kan ik ook op een japanse megacd ook pal/ntsc afspelen?Of is er een soort van bootdisc?(naam i.v.m zoeken op e-bay)
Ik weet namelijk dat het andersom volgens mij wel kan,heb dat ooit ergens gelezen maar kan niet meer op de naam komen van de bootdisc.
Dus als er iemand is die mij kan helpen,graag.
Kan ik ook op een japanse megacd ook pal/ntsc afspelen?Of is er een soort van bootdisc?(naam i.v.m zoeken op e-bay)
Ik weet namelijk dat het andersom volgens mij wel kan,heb dat ooit ergens gelezen maar kan niet meer op de naam komen van de bootdisc.
Dus als er iemand is die mij kan helpen,graag.