Ik ben het volledig met je eens, Ken.
Echt, een en al gehype en geslijm van al die fanboy's en bladen. Verschrikkelijk!
Tuurlijk, het is vernieuwend voor een console die je thuis kan hebben, maar voor de rest kan het mij dus vrij weinig interesseren.
Het is imo wel leuk, maar uiteindelijk wil ik toch veel liever uren lang met een 'normale' controller op de bank zitten.
Ik zou het geen uur volhouden met dat ding, nee.. Geef mij maar de oude vertrouwde controller.
Maar het is het gehype dat ik echt niet kan uitstaan. Zoals op IGF, het Nintendo-bolwerk van Nederland, alleen maar reacties van dat het geweldig is. En o wee als je er tegenin gaat! Dan krijg je me toch een meute over je heen!...
Zwaar overdreven, maar als er Sony of Microsoft op zou staan dan zou het 'niet echt innovatief zijn, en het zal toch niets worden'.
Net als de Nintendo Revolution aankondiging, was het in Tokyo gewoon een blamage wat men liet zien. Eerst krijgen we een doosje met een blauw lampje en we klappen massaal de vellen van onze handen. Dan krijgen we de dvd controller van Nintendo te zien en is internet te klein, want zoiets is nog nooit eerder vertoond. De schuld van deze hetze is de Amerikaanse gamesjournalistiek. Waar vroeger enkele bladen nog wel eens lekker cynisch uit de hoek konden komen, is het nou alleen maar geslijm en gebedel.
De bladen hebben de bedrijven nodig en niet zoals vroeger, andersom.
Dare to think different zeg ik dan, uiteindelijk zijn de beste Nederlandse journalisten ook de meest kritische.
You said it! Hier heb ik dus
niks aan toe te voegen, volledig mee eens.
En je kan nu wel gaan denken dat ik een Sony fanboy ben, en misschien ben ik dat ook wel een beetje, ik sta voor alles open maar de Revo heeft mij nog niet overtuigd. En dat eindeloze irritante gehype doet daar niks aan, mijn mening blijft hetzelfde.