What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Lokaties Air Hockey tafels

Uhm, om dit onderwerp maar weet eens aan te stippen, binnenkort heb ik voornemens om een avondje (waarschijnlijk een keer een vrijdagavond) bij Race Planet Delft langs te gaan om ff wat pucks te beuken met wat gezellige mensen. Als er Nozoms zin hebben om mee te gaan dan moeten ze dat maar laten weten, lijkt mij gezellig :D
 
Overigens heb ik nog een lokatie gevonden met een officiele 7ft tafel, Thurston in Rotterdam, een pool centrum. :D
 
best een oud topic maar inmiddels staat er eentje bij Nozomi :)
IMG_1799_zpspz2drfxk.jpg



Cageman":2v9lnd9v said:
Was vandaag in attractiepark Toverland, en daar staan er ook een stuk of 4. Daarnaast trouwens een Daytona USA 2 twin, Sega Airtrix, Ferrari 355 (die met 3 schermen), Tokyo Cop twin, en nog wat spul.
een vriend van mij is er vandaag heen gegaan
hier moest ie een foto van maken :
11755851_839782342773484_8371639235913810113_n.jpg


edit :
deze staat er ook :
11012854_839786042773114_2915810562678321079_n.jpg
 
volgens mij bij walibi staat er ook een
en bij slaharen ook


en natuurlijk bij mij in de schuur,dezelfde als het ngc met andere bovenbouw
altijd fun airhockey
 
Back
Top