A
Bellerophon":2h7kgq2y said:
Gungrave":t56l8lg5 said:Wat zit daar precies in? Ziet er opzich wel leuk uit, en leuk voor mn Final Fantasy collectie. En is het geen illegale bootleg? Gewoon originele SE stuff?


Gungrave":j3eui4ed said:En bedoel je met Digest niet Last Order? Dat is dat anime filmpje van FF VII van grofweg 25 min.
Maar het ziet er zeer strak uit, die zou ik best willen hebben tegen een leuk prijsje ^^
Bellerophon":2qh11jm8 said:Wat zullen deze limited edtions ongeveer kosten in japan?
Final Fantasy Tactics
![]()
Ben benieuwd wat deze Limited / Special Editions moeten kosten in Japan.
DreamerNL":1k54j621 said:Die heb ik ook en ben van plan om em te verkopen, tegen de juiste prijs uiteraard. Die van mij is nog origineel nieuw/gesealed en niet een 2e hands ge-resealde zoals op die foto.
DreamerNL":2b8wz7hd said:
International? as in met engelse subs :| ?Bellerophon":fi059jdt said:
Giel":2nxupom4 said:International? as in met engelse subs :| ?Bellerophon":2nxupom4 said:
Nope.Bellerophon":6uygnvz1 said:Giel":6uygnvz1 said:International? as in met engelse subs :| ?Bellerophon":6uygnvz1 said:
Lijkt mij van wel
ShinRa":36rvitre said:Nope.Bellerophon":36rvitre said:Giel":36rvitre said:International? as in met engelse subs :| ?Bellerophon":36rvitre said:
Lijkt mij van wel
Het is gewoon de game FFVII, maar dan de International versie die in 1997 is uitgebracht. Het is zeg maar een upgrade van de originele FFVII, met onder andere nieuwe FMV's en iets aangepaste besturing. De" icing on the cake" was de extra vierde bonusdisc die alleen in Japan is uitgebracht met onder andere extra informatie over wapens en characters.
De FFVII International die jullie daar zien werd bij de Limited Edition van Advent Children geleverd.
Bellerophon":2a3mlybd said:ShinRa":2a3mlybd said:Nope.Bellerophon":2a3mlybd said:Giel":2a3mlybd said:International? as in met engelse subs :| ?Bellerophon":2a3mlybd said:
Lijkt mij van wel
Het is gewoon de game FFVII, maar dan de International versie die in 1997 is uitgebracht. Het is zeg maar een upgrade van de originele FFVII, met onder andere nieuwe FMV's en iets aangepaste besturing. De" icing on the cake" was de extra vierde bonusdisc die alleen in Japan is uitgebracht met onder andere extra informatie over wapens en characters.
De FFVII International die jullie daar zien werd bij de Limited Edition van Advent Children geleverd.
Tjah die limited edition is wel erg onbetaalbaar, ik dacht een slordige 300 euro toch?