A
Anonymous
Guest
Ik moet eerlijk bekennen dat de site layout niet direct aan hardcore gamen doet denken.
Mijn eerste gedachte was dan ook eerlijk gezegd "wat is dit voor een blog?".
Misschien een idee om de frontpage een beetje op te leuken? Oogt de site wat professioneler...
Het is constructieve kritiek, geen afzeikerij. Goed idee om een Nederlandse site op te zetten voor ons harde kern game-gekken!
Mijn eerste gedachte was dan ook eerlijk gezegd "wat is dit voor een blog?".
Misschien een idee om de frontpage een beetje op te leuken? Oogt de site wat professioneler...
Het is constructieve kritiek, geen afzeikerij. Goed idee om een Nederlandse site op te zetten voor ons harde kern game-gekken!