What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Klein probleempje met CPS-3 (opgelost).

cthulhu

Bullet Dodger
Joined
Dec 17, 2008
Messages
1,664
Reaction score
0
Location
Dordrecht
Ik heb een CPS-3 systeem met Street Fighter 3 2nd Impact. Het spel doet het perfect, maar één van de kick knoppen blijft op "aan" staan en reageert dus niet als je erop drukt (in het IO menu blijft deze knop 1 aangeven, ook als deze niet ingedrukt wordt). Ik heb het spel ook in m'n andere NAC getest en ook daar hetzelfde probleem. Iemand enig idee hoe ik erachter kom of het aan de mobo ligt? Alle contactjes zien er goed uit (voor zover ik ergens verstand van heb) en de contactjes waar de JAMMA harness op vastklikt zijn al schoongemaakt met isopropanol, zoals ik dat altijd bij nieuwe spellen doe (zowel cartridges als PCB's).
 
Back
Top