What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

King of fighters XIII

R2-2D

1CC Aspirant
Joined
Nov 26, 2005
Messages
779
Reaction score
0
Location
Enschede
Ik weet niet of iemand er , na het debakel van deeltje 12 nog op zit te wachten , maar deel 13 is aangekondigd voor een April release in de Japanse arcades.
 
Altijd goed nieuws toch, ze hebben nog wat goed te maken. Als het character roster is uitgebreid en net als sf terug naar de basis kan het heel mooi worden, maar het blijft playmore. Meestal toch een gevalletje van net niet, maar de oude neo-fanclub is misschien ook wel iets te kritisch.
 
Je kunt naar mijn mening niet kritisch genoeg zijn op een game als deze, als je een langlopende serie hebt en je komt met iets als deel XII doe je echt iets niet goed. Ze hebben zéker iets goed te maken.
 
Waarom niet gewoon een update voor KoF12? Ze gebruiken neem ik aan toch dezelfde engine en (voor de oudere chars) dezelfde sprites.
 
Ik vind het wel logisch dat ze niet KOF12 gaan updaten, die game is gewoon dood.
 
De sprites worden naar mijn idee gewoon uit XII gebruikt.
Ik denk ook dat ze voor XII te weinig tijd hebben genomen en dat XIII zal worden wat XII had moeten zijn.
 
Gasten, wat is KOF XIII een vette game geworden. Voor mij nu al de verrassing van 2010. Speelt lekker, ziet er top uit, goeie cast en je hebt niet het idee dat je een preview code zit te spelen zoals bij KOF XII. Echt de moeite waard om naar uit te kijken voor PS3 en/of Xbox 360 voor de mensen die geen Type X2 hebben (zoals ik, voorlopig....).
 
Zeker een game om naar uit te kijken, net als:

- MvsC 3
- SfvsTekken
- Mortal Kombat 9, of hoe het ook mag gaan heten.

Begin volgend jaar wordt een goede tijd voor het beat 'em up genre i guess!
 
ruderudie":wj55f89v said:
Zeker een game om naar uit te kijken, net als:

- MvsC 3
- SfvsTekken
- Mortal Kombat 9, of hoe het ook mag gaan heten.

Begin volgend jaar wordt een goede tijd voor het beat 'em up genre i guess!

*likt vingers af*
 
Back
Top