What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

JINXZ Congrats !!

zo jij kan er weer tegen, kwam het op een pallet ?
😉
 
*piep*piep*piep*piep*piep*piep*piep*

"Bent u meneer Jinxz?"

"Ja"

"Doet u de garagedeur maar even open"

:D
 
Cageman":28xxcxda said:
*piep*piep*piep*piep*piep*piep*piep*

"Bent u meneer Jinxz?"

"Ja"

"Doet u de garagedeur maar even open"

:D

Nerd! :mrgreen:
 
Cageman":27jik7kt said:
*piep*piep*piep*piep*piep*piep*piep*

"Bent u meneer Jinxz?"

"Ja"

"Doet u de garagedeur maar even open"

:D

Hahah :mrgreen: :mrgreen:
M'n officiele bedrijfsnaam is Jinxz. Dus je schetst bijna de echte situatie. Alleen deed de vrachtwagen *biep* *biep* *biep* i.p.v. *piep* *piep* *piep* :mrgreen:

beau":27jik7kt said:
zo jij kan er weer tegen, kwam het op een pallet ?
😉
Nog net niet. Maar ik denk dat de bezorger wel graag een palletkar had gehad. De dozen waar het in zat wogen 30kg p.st.
 
30 kg haha nou die bezorger die ligt plat straks.
 
Back
Top