What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

jer0en's collectie

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ik ben nieuw hier en ik dacht laat ik eens mijn games collectie posten.
Weinig retro games, maar daar komt steeds meer verandering in.

Collectie op IGN
http://club.ign.com/b/list/custom?&lid= ... &mode=vown

Dit zijn oude foto's, ik zal binnenkort even nieuwe maken.

2yov2xh.jpg

rmidk8.jpg

2wg989k.jpg

ixt8aa.jpg

ezn593.jpg

mrpnk6.jpg

mheza1.jpg

2a98woh.jpg

eb9zs2.jpg

2132c8g.jpg

29nauqw.jpg

2ewkvic.jpg

2urux6s.jpg

mtozsi.jpg

2w6t2eh.jpg

34hi72b.jpg

15dt3l3.jpg

zmf80h.jpg

21ch9c0.jpg
 
don't worry...is al verplaatst....! Ziet er wel netjes uit....je verzamelt je series wel :o
 
thanks, ja een aantal games heb ik echt series van. Vind ik in sommige gevallen ook leuker staan in de kast. :)
 
ah laat die leuke kast ook zien :)

veel plastic schijfjes, zommige moet ik ook nog hebben heheh he leuke collectie.
 
nou mijn leuke?? kast. :P

24wa712.jpg

ilm076.jpg

2ns8bpw.jpg

de095i.jpg

doxox3.jpg

2e2q7g8.jpg

Moet eerlijk toegeven ik vind de verpakking van deze Capcom Vs Snk figures mooier dan de figures zelf.....
 
Ziet er allemaal keurig uit :)
Altijd leuk om naar andere collecties te kijken.

Welkom trouwens 😉
 
Erg ongewaardeerd is klonoa 2. Ik vindt het één van de beste platform games. :O
 
Nice collectie games en characters heb je.... hopelijk wordt er snel wat (jap import) retro spul aangeschaft... . succes!
 
Metal Slut":2u7qdham said:
Nice collectie games en characters heb je.... hopelijk wordt er snel wat (jap import) retro spul aangeschaft... . succes!
Naja ik ga volgend jaar naar Japan dus dat is al een goed begin. :D
 
Back
Top