What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

jc aanwinsten

megadrive 40 set met veel zeldzame titels (schrijf alleen zeldzame op voor gekocht heb )Was aardig duur XD.en ongetest.Weet alles met hoesje,boekje is verder niks van staat

enigste foto heb van set meeste games staan er niet op

http://i85.photobucket.com/albums/k63/j ... 45img_.jpg


V V
SPACE BATTLESHIP GOMORA
alien soldier
gunstar heroes (dubbel binnenkrijgt)
contra the hardcorps (dubbel)
the super shinobi 2
ragnacenty
gaunlet
the story of thor (dubbel)
star cruiser
dyna brothers
dynamite headdy
darius II(dubbel)
the hybrid front
battle mania daiginjo (battle mania 2)
pulseman
vampire killer
flashback
marble madness
mickey mania
musha aleste
wonder boy 6 monster world 4
yu yu hakusho makyoutohissen
light crusader
lord monarch
slap fight md

msx titels in perfecte staat

penguin adventures

http://i85.photobucket.com/albums/k63/j ... 66dscn.jpg

http://i85.photobucket.com/albums/k63/j ... 09dscn.jpg

ashguin 2

http://i85.photobucket.com/albums/k63/j ... 92dscn.jpg

http://i85.photobucket.com/albums/k63/j ... 36dscn.jpg

penant race 2:

http://i85.photobucket.com/albums/k63/j ... 98dscn.jpg

http://i85.photobucket.com/albums/k63/j ... 23dscn.jpg

10 sfc games nieuw

http://i85.photobucket.com/albums/k63/j ... 400010.jpg

nog 68 set megadrive maar daar is grootste deel voor verkoop(rockman mega world zit er ook tussen )
 
ik heb aardig wat erbij maar dit zijn de belangrijkste aanwinsten

akumajo dracula xx nieuw
troublemakers (mischief makers ) nieuw

banbi_1947-img600x450-1205540841pic.jpg

msx beecard + software nieuw
bulk yoshi safari nieuw voor super famicom
nog veel meer


en de belangrijkste aanwinst een andere x68000+ monitor + extra's (waaronder gradius not for sale(werd alleen geleverd bij somige x68000 models )

takaharu_77-img600x480-1216398993yp.jpg

takaharu_77-img600x480-1216398993sl.jpg

guides + afstandbediening (monitor is japanse tv en monitor in 1)
 
Damn die x6800 ziet er sick uit. di kast laat me denken aan silicon graphics of the terminator hehehehe eh

Laden die grote flops nog een beetje snel ?
 
die sharp is vet! De ultieme retro console voor arcadeports. Ben zelf een tijdje geobsedeerd geweest van die comp :)
Zijn er ook arcadesticks gemaakt voor de sharp of alleen pads?
 
d":1c7nimpw said:
wow, vette shit!
wat is die gradius not for sale precies?

graduis zat extra bij de x68000 het kocht.Was niet in de winkels te koop

er zijn sticks for uitgegeven :

http://home.kabelfoon.nl/%7Ejapancol/ta ... 000_02.jpg

dacht met de kabel bij street fighter 2 zit ook mogelijk is om sticks aantesluiten

de laattijd is aardig snel .Idd bij emulators is de laattijd zo snel muziek mist je tijdens laattijd hoort.best wel zonder.

jammer heb de monitor de reis niet goed overleefd :

http://nfggames.com/forum2/index.php?topic=3407.0

en dat er een nieuwere rf aansluiting op achterkant zit
 
Back
Top