A
Anonymous
Guest
Sony heeft Japan dus verloren, lijkt me?
Misschien voorbarig, maar de Wii verkoopt dus gewoon 3x zo goed. Samen met de DS lijkt het me een nu al besliste strijd in het voordeel van Nintendo. De software lijst is ook all out Nintendo. Natuurlijk, Sony heeft nog geen topgames maar het lijkt me sterk dat zij een Nintendo in deze conditie gaan verslaan.
Sony had zich meer moeten richten op het westen, maar verneukte Europa wederom. Ben benieuwd hoe men de Ps3 hier ontvangt.
Misschien voorbarig, maar de Wii verkoopt dus gewoon 3x zo goed. Samen met de DS lijkt het me een nu al besliste strijd in het voordeel van Nintendo. De software lijst is ook all out Nintendo. Natuurlijk, Sony heeft nog geen topgames maar het lijkt me sterk dat zij een Nintendo in deze conditie gaan verslaan.
Sony had zich meer moeten richten op het westen, maar verneukte Europa wederom. Ben benieuwd hoe men de Ps3 hier ontvangt.