A
Anonymous
Guest
Ik zelf heb de Matrix Infinity 1.38 chip en ik ben er tevreden over. Het schijnt wel dat de nieuwe chips voor de Slimline duurder zijn dan de oudere chips voor het oude model. Enige nadeel die ik met mijn chip heb ondervonden, is dat als je na een tijd intensief imports er op draaide en je wil een PAL game spelen, hij dan een 'Disc Error' aan geeft. Dit is zoweer verholpen door opnieuw op te starten.
Laat die Swap Disc zitten, ken mensen die er alleen maar trammelant mee hebben. Ook is het verstandig om alleen echte import titels te draaien op je gemodde PS2. Van CD-R's wordt de lens namelijk niet bepaalt vrolijk van. Probleem is dat je wel 10 á 20 keer je PS2 op moet starten als je CD-R/bootleg game werkt. Ga er niet van uit hoor dat je het doet maar een gewaarschuwt persoon telt voor twee.
Wordt trouwens weer eens tijd dat ik wat PS2 NTSC-J games ga kopen...
Laat die Swap Disc zitten, ken mensen die er alleen maar trammelant mee hebben. Ook is het verstandig om alleen echte import titels te draaien op je gemodde PS2. Van CD-R's wordt de lens namelijk niet bepaalt vrolijk van. Probleem is dat je wel 10 á 20 keer je PS2 op moet starten als je CD-R/bootleg game werkt. Ga er niet van uit hoor dat je het doet maar een gewaarschuwt persoon telt voor twee.
Wordt trouwens weer eens tijd dat ik wat PS2 NTSC-J games ga kopen...