Baki
Shmup Veteran
Nog twee kleine weekjes werken dan gaan ik en mijn beste homie naar Japan. Dit omdat we 30 jaar best mates zijn en we iets speciaals wilden doen om dat te vieren en ook omdat het al lang op onze bucket list staat 
Geen drie weken rond trekken van tempel naar tempel naar tempel voor ons maar Tokyo, Kyoto en Osaka in 10 days. Want we houden van big cities en niet van die kut dorpjes. Ik woon niet voor niks in NL Skyline nr 1 Rotterdam voor niks! Plus we hebben gewoon erg drukke agenda's en we gaan toch wel terug!
Lekker genieten, site seeing tha big cities en een beetje shoppen hier en daar en van het eten genieten! Vriend van ons woont, werkt en is getrouwd met een japanse in Tokyo en die is onze guide in het eerste weekend!
Ben er erg benieuwd en kijk er erg naar uit!
Cheers!
Geen drie weken rond trekken van tempel naar tempel naar tempel voor ons maar Tokyo, Kyoto en Osaka in 10 days. Want we houden van big cities en niet van die kut dorpjes. Ik woon niet voor niks in NL Skyline nr 1 Rotterdam voor niks! Plus we hebben gewoon erg drukke agenda's en we gaan toch wel terug!
Lekker genieten, site seeing tha big cities en een beetje shoppen hier en daar en van het eten genieten! Vriend van ons woont, werkt en is getrouwd met een japanse in Tokyo en die is onze guide in het eerste weekend!
Ben er erg benieuwd en kijk er erg naar uit!
Cheers!