What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Jap PS1 shooters op Ebay

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Dank je, Zendingen combineren en ophalen is geen probleem voor mij.
 
hoe zijn de disc's? want op zich ook interesse maar graag zonder krassen 😉
Condition 'very good' dus ga er vanuit dat ze wel goed zijn.
Wel zonde dat je ze verkoopt want er zitten wel leuke titels tussen.
 
De discs zien er bijna als nieuw uit. Ben er altijd zuinig op geweest. Vooral Gradius Gaiden is een mega shooter vindt ik.
 
Heb al het een en ander geboden en als ik ze eventueel win kom ik ze wel halen :P
 
goatboy":1xkv1nx1 said:
De discs zien er bijna als nieuw uit. Ben er altijd zuinig op geweest. Vooral Gradius Gaiden is een mega shooter vindt ik.
Zeker een hele brute game!
 
Door het poetsen (astro scherm) de veilingen vergeten :evil:
 
Tja, Je hebt nu wel een mooi glanzend scherm. Dat dan weer wel!!! :P

Alleen Gradius Gaiden is niet verkocht. Die bleef steken op USD 7,- Niet te geloven toch? Blij dat ik een minimale prijs had ingesteld.

Anyhoe, Maar heb binnenkort nog veel meer te veilen. Waarschijnlijk Sega Saturn, Dreamcast en Megadrive / Mega CD.
 
Ga je dat binnenkort doen :roll:
Want anders wacht ik nog even met betalen en kom ik een keertje langs om de boel te komen halen want normaal gesproken had ik meerdere games gewonnen haha.(prijzen vielen reuze mee)
Maar als je liever heb dat ik betaal dan is dat natuurlijk ook goed.
Gradius Gaiden had ik ook wel belang bij gehad maar heb hem nu geseald voor 35 dollar vandaar dat ik m'n bod had ingetrokken, sorry.

Marc.
 
No prob man, Tis jouw geld. Prijzen vielen inderdaad reuze mee ja. :?

Ga m'n veilingen de volgende keer wel zo plannen dat ze in het weekend eindigen. En wat is Ebay duur geworden trouwens!!! Weer lang geleden dat ik op ebay zat. Om over Paypal maar niet te beginnen.

En ja, Je kunt wel effe wachten met betalen als je op de volgende lichting wilt wachten. Geen probleem.
 
thx 😉

psx doet het zowieso niet echt lekker en zie ook vaak bij R.KLOK dat hij vaak met z'n titels blijft zitten.
 
goatboy":1brmv9ac said:
No prob man, Tis jouw geld. Prijzen vielen inderdaad reuze mee ja. :?

Ga m'n veilingen de volgende keer wel zo plannen dat ze in het weekend eindigen. En wat is Ebay duur geworden trouwens!!! Weer lang geleden dat ik op ebay zat. Om over Paypal maar niet te beginnen.

En ja, Je kunt wel effe wachten met betalen als je op de volgende lichting wilt wachten. Geen probleem.
misschien de volgende keer ook verzendkosten erbij zetten? Dan had je misschien meer geld kunnen verdienen. Ik hield ze in de gaten, maar geen verzenkosten = fail, dus heb ik nooit geboden.
 
Niet iedereen denkt zo natuurlijk. Als je echt een titel zoekt dan neem je wel de moeite om even een berichtje te sturen wat betreft verzending. Maar verzendkosten vermelden kan natuurlijk geen kwaad.

In ieder geval bedankt voor de comment.
 
Back
Top