What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Interesse check prachtige arcade stools - PRICE UPDATE etc.

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Aangezien ik in Northampton bij famile van mijn vriendin zit,beide dagen.Ik ga in het weekend daarna naar de silverstone classics.
Ik ben de afgelopen 2 jaar bij de formule 1 op silverstone geweest,makkelijk als je geen entree betaald,maar ik wil het ice niet missen dus fuck F1 :oops:
Dit ben ik:
drink.jpg
 
Redneck":3cd9h5mh said:
aparte dreamcast demo cabinet, of is het iets anders?
Het is een USA versie van de demopod dreamcast,best wel zeldzaam hier.

@goatboy: thank you,bottom's up :lol:
 
Heb andere gordijnen liggen maar ben lui :oops:
Maar uiteindelijk is alles te koop ik zou hem wel willen ruilen tegen een boxed hello kitty dreamcast(met freeloader)inclusief toetsenbord
 
Daar zou ronnie je wel aan kunnen helpen RKLOK, ik heb deze zelf ook (nog) niet.
 
pooyan":1jynt9nx said:
Goed, ik heb prijzen en aantallen doorgekregen. Van de 1-seater kan ik er 10 krijgen, waarvan 8 voor jullie. Van de 2-seater krijg ik er 4, en daarvan houd ik er 2 voor mezelf.

Prijzen:

Onderstaand krukje kost € 45

Chair1.jpg

En deze 2-seater kost € 95
Chair2.jpg

Op basis van de eerder getoonde interesse heb ik de volgende lijst samengesteld:

Pat7o - 2 x 1-persoons krukje * Bevestigd *
Psykick - 2 x 1-persoons krukje * Bevestigd *
Goatboy - 2 x 1-persoons krukje * Bevestigd *
Redneck - 2 x 1-persoons krukje * Bevestigd *
ELPancho - 1 x 2-persoons banje * Bevestigd *
Reb - 1 x 2-persoons banje * Bevestigd *

SOLD OUT

As usual is de aanbetaling van 50% direct te voldoen. Restant contant bij ophalen.[/b]

Erik,
heb je ook alle krukjes en bankjes al binnen?
 
Was ook te laat voor zo'n bankje... gelukkig wel twee rood fluwelen krukjes gescoord en die zijn lekker zacht voor de billen.. oeoeooe... nu mijn E3 nog (zaterdag), want het ziet er heel raar uit als ik op zo'n krukje zit met al die lege ruimte voor me...
 
alle krukjes en bankjes zijn binnen. Met name de bankjes zijn erg cool, vind ik tenminste.
 
Blij dak 2 van die bankjes heb :)

They'll have to pry them from my cold, dead hands.
 
LOL dude.

Vakantie heeft je nog scherper gemaakt merk ik ..... nice.
 
Back
Top