A
Anonymous
Guest
Ik vraag me af hoe jullie je pcb's bewaren. Op elkaar gestapeld, in speciale dozen? Ik weet nl. niet hoe ik het moet aanpakken, misschien kunnen jullie me op weg helpen. Alvast bedankt! 
kookGeneral Wong":35m890ac said:Ik heb ze verticaal in een verhuisdoos staan, allemaal wel met bubbeltjesplastic eromheen.