What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

HRAP2 arcadestick

DNL

1CC Aspirant
Ken, voor hoeveel kun je deze Hori Real Arcade Pro 2 scoren? In nieuwstaat uiteraard 8)

Hier staat ie voor 8400 yen:
http://www.hori.jp/products/ps2/controller/realarc_pro2/index.html

hori_rap2_ishop.gif
 
Ik weet dat hij 126 euro bij play asia kost, maar ik denk dat je dat ook wel hebt gezien. Ik weet niet hoeveel Yen dat is. Daarbij komt nog een bak met verzendkosten. Ik had destijds geken voor die SF anniversary stick op lick sang, de stick kosste 50 euro, maar verzendkosten waren wel 100, dus uiteindelijk niet gedaan.
 
DAY":2u9bc73l said:
Ik weet dat hij 126 euro bij play asia kost, maar ik denk dat je dat ook wel hebt gezien. Ik weet niet hoeveel Yen dat is. Daarbij komt nog een bak met verzendkosten. Ik had destijds geken voor die SF anniversary stick op lick sang, de stick kosste 50 euro, maar verzendkosten waren wel 100, dus uiteindelijk niet gedaan.

Verzendkosten 100? Dat lijkt me sterk...

Ik heb al een HRAP (de groene) en dat koste me rond de 60 aan verzendkosten. Anyway, ik heb al iemand gevonden die er ook aan kan komen.
 
Back
Top