Rano
TATE Mode Pilot
![]()
Deze zie ik hier regelmatig liggen in de winkel, echt een beest maar wel erg goed. Hoe zwaarder hoe beter zeg ik dan altijd maar.
Wat kost dit bij jou?
![]()
Deze zie ik hier regelmatig liggen in de winkel, echt een beest maar wel erg goed. Hoe zwaarder hoe beter zeg ik dan altijd maar.
Ken":2e8r1jke said:Ik zal gaan kijken maar de shipping zal wel een rib uit je lijf zijn kan ik je vertellen...
Baki":1fhsixbj said:Ze zijn in NL wel te krijgen maar met alle shipping/invoerrechten, etc zijn ze niet echt goedkoop. 179e dacht ik.
Ken":388kc59u said:Ik ben nog even op zoek geweest.
De Soul Calibur II stick met groene stick is niet zo vreselijk groot dus de shipping zal rond de 30-35 euro zijn. Voor 100 euro kan ik em opsturen, geen idee of die stick te krijgen is in Nederland?