ruderudie
Bullet Dodger
- Joined
- May 19, 2006
- Messages
- 1,581
- Reaction score
- 0
Vandaag weer eens de neo cd aangesloten, helaas kwam ik er achter dat de C button van mijn Hori stick niet meer werkt. Wie heeft hier veel verstand van? Ik heb hem al open gedraaid, alles lijkt nog steeds goed vast te zitten. Er is verder in de tussentijd ook niks mee gebeurd.