What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Heeft helemaal niets met gamen te maken ....

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ik heb geen rijbewijs maar wel een zwak voor amerikaanse auto's,met name de oudere modellen maar hier doe ik het ook wel voor.Hopelijk gaan we er een paar zien op de nederlandse wegen.
 
Vind die oude amerikaanse auto's wel mooi, maar die moderne rebuilds vind ik helemaal niks ... Zoals die nieuwe Mustang ... Brrrr :?
 
ne0":3jss8m7a said:
Geef mij toch maar een oude kever dan :)

De voorkeur in mijn huishouden ligt bij betrouwbaarheid: VW dus(tenminste,dat zegt mijn vriendin 😉 )
 
mooi ding :)
doe mij toch maar een Chrystler PT Cruiser (die niemand mooi vind behalve ik:p)
 
Xtincthed":242b0o6s said:
mooi ding :)
doe mij toch maar een Chrystler PT Cruiser (die niemand mooi vind behalve ik:p)

Idd,die pt cruiser had zoveel mooier kunnen zijn.Wat mij betreft mag de cruiser in de Crusher 😉
 
Ratson":3ohi00aw said:
Xtincthed":3ohi00aw said:
mooi ding :)
doe mij toch maar een Chrystler PT Cruiser (die niemand mooi vind behalve ik:p)

Idd,die pt cruiser had zoveel mooier kunnen zijn.Wat mij betreft mag de cruiser in de Crusher 😉

+1
 
Onze 2e auto is een Chrysler Neon. Die is gebouwd op het chassis vd Cruiser (andersom geloof ik trwns). Zit een 2L motor in en die krengen zuipen benzo das niet normaal. Wel een fijne auto verder trwns...Hier een picca.

DSCF0892.jpg

DSCF0894.jpg
 
Xtincthed":jxbx3fxe said:
mooi ding :)
doe mij toch maar een Chrystler PT Cruiser (die niemand mooi vind behalve ik:p)

Mn vriendin wilde een pt cruiser :) Tis dat chrysler niet geleased mocht worden.
 
Back
Top