A
Anonymous
Guest
Voor mij is dit een van dé titels van dit jaar, al verklaren velen me waarschijnlijk voor gek. Maar zijn er nog meer mensen die hier naar uit kijken? Heeft Ken hem al geprobeerd? Als ie maar een beetje in de buurt komt van het origineel op de Mega Drive ben ik tevereden.
Treasure stelde mij erg teleur met Advance Guardian Heroes, maar verblijdde me aan de andere kant met het miskende Astro Boy: Omega Factor op de GBA. En ik hoop dat Gunstar Super Heroes ook wat is geworden.
Hier is de link naar de officiële pagina
http://www.gunstar-s-heroes.com/about/index.html
Treasure stelde mij erg teleur met Advance Guardian Heroes, maar verblijdde me aan de andere kant met het miskende Astro Boy: Omega Factor op de GBA. En ik hoop dat Gunstar Super Heroes ook wat is geworden.
Hier is de link naar de officiële pagina
http://www.gunstar-s-heroes.com/about/index.html