What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Guest posting komt niet meer voor :)

Rano

TATE Mode Pilot
Joined
Aug 9, 2005
Messages
588
Reaction score
0
Tot 5 minuten geleden was het mogelijk om als guest op Nozomi te posten. Dit is vanaf heden niet meer mogelijk. Allemaal weer inloggen, luie donders ;)
 
weet je wat je ff aan mag zetten dat je ingelogged kan blijven....

ik wordt er gek van dit is echt het enige forum waar ik continue moet inloggen :)
 
Alleen de leden die ik mag zijn gelijk ingelogd. 8)

Even checken dan hoe dat zit rood want ik denk dat je de enige bent.
 
ja als ik het me goed herinner moet je bij het inloggen een vakje aanvinken zodat je bij elk volgend bezoek aan het forum automatich ingelogd bent.
 
RoOd":35plidtn said:
weet je wat je ff aan mag zetten dat je ingelogged kan blijven....

ik wordt er gek van dit is echt het enige forum waar ik continue moet inloggen :)
Verwijder even je cookies en tijdelijke internetbestanden. Start de browser opnieuw op en log opnieuw in. Vink dan het vinkje onder je wachtwoord aan. Als het goed is doet ie het dan.
 
welk vinkje? :)

vink.jpg
 
Ja, precies ik heb hetzelfde probleem en ook nog andere zaken. Sorry, maar volgens mij heb ik bijna een duplicate topic aangemaakt.
Ik wordt hier dus ook gedisst.
 
Back
Top