What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Graag even pasten in goede topic (verkeerde knop :( )

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
... ik zit weer eens even rond te bladeren op dit forum en zie dat ik me ook nog niet heb voorgesteld... :shock: OK, ik ben Eddy , 27 jaar, woont in Papendrecht in een te klein huis, en dat komt door mijn hobby :)

Ben eigenlijk meer Famicom (Disk System) / Handbill etc. fan, maar kon altijd de arcade hallen in het zonnige Italie wel waarderen :)

Nou goed, nu dus meer arcade verzamelaar en heb mede forumleden al op de koffie gehad.

Verzameling groeit en men ruimte neemt dus af; heb nu een KI2 kast en er is een Naomi Universal onderweg. Heb de volgende games liggen;

Battletoads
Cadilacs & Dinosaurs
CPS2 18 in 1 (met onder andere Giga Wing, Alien vs Predator, Street Fighters, Marvel vs Capcom, etc)
Giga Wing 2 (naomi)
Killer Instinct II
Parodius Da!
Power Smash 2 (naomi)
Soul Calibur
Soul Calibur II (system 246)
Tekken 4 (system 246)
Turtles
Ultimate Mortal Kombat 3
Virtua Striker 2 (naomi)
Zombie Revenge (naomi)

Groeten!
 
Hi Eddy welkom!

Mooie verzameling games en cabs heb je al (pica's :) )

Ook meteen ff een vraagje over dat 18in1 CPS2 boot-jobbie ...... zit daar, dat je weet, ook een suicide batterij in en wat is je indruk van die cart. Draait alles soepel, frame-rate enzo.....

Sta op het punt om er oom 1 aan te schaffen, vandaar.

Veel plezier hier !
 
Welkom,ik woon zelf in Dordrecht en heb een neogeo cab met diverse spellen.Dus als je een keer een potje neogeo wil spelen ben je van harte welkom.Heb zelf ook al leden van een ander forum op bezoek gehad en 2 van dit forum maar die kwamen wat oppikken.
 
@ElPancho; pics staan ergens anders in het topic; buy & sell, maar meer zullen volgen (heb alleen geen camera). Dat CPS board draait als een trein, nooit problemen en het zijn allemaal phoenixed spellen (dus ook de taal kan je aanpassen via dat bootmenu). Speel zelf vaak Xmen vs Streetfighter, Puzze]le Figter, Aliens vs Predator en Giga Wing :). Voor mij is het een toppertje; is een CPS2 board + 18 in Roms board + nog een change board voor de OSD. Kan gewoon je CPS2 harness gebruiken.

@Ratson; ik ben een Dordtenaar :) maar verhuisd naar de overkant. Potje spelen zit er zeker in, zet het bier maar koud ;)
 
Hoi DLX,

welkom hier :-)

Ook ik ben geboren Dordtenaar..! Ik woon al wel een tijdje in Breda (overloper dat ik ben. heheheh). Misschien eens een "Dordt-en-Omstreken-meet" houden? Ratson heeft alvast een mooie aero waar we op kunnen spelen ;-) Zelf heb ik een New Astro City en een Afterburner Climax.
 
Ik heb een aero en een neo geo 6 slots cab.Ik ben geboren in dem haag en heb ook 15 jaar in brabant gewoond.
 
@cageman; een Afterburner Climax.... waar haal je de ruimte vandaan :)
@Ratson; Den Haag, nou die hagenesen ben ik wel gewend, omdat ik daar werk...

Een meet kennen we altijd houden, denk ook wel dat andere gasten er voor open staan. Beatmaster-P lust ook altijd wel een bakkie koffie ;) (heb men naomi + Giga Wing 2 via hem).

Als men auto gefixt is dan heb ik weer vervoer, dus komt allemaal goed!
 
DLX":9z0nhs65 said:
@Cageman; een Afterburner Climax.... waar haal je de ruimte vandaan :)

Betegelde aanpandige garage :-)
 
Back
Top