What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GOW2 - Xbox 360 vraag

rklok

Shmup Veteran
Joined
Feb 19, 2008
Messages
1,252
Reaction score
0
Location
Apeldoorn
Kan ik met mijn JP Xbox 360 ook hier een live acount aanmaken en dus GOW2 Coop spelen ???

Ik wil connecten met een PAL 360

Iemand hier ervaring mee ???
 
Op een Japanse Xbox 360 kan je zonder problemen verbinding maken met een Europees account met Live abonnement. Enige nadeel: downloads van de marketplace waar een regiocode op van toepassing is, werken logischerwijze dan niet.

Het bovenstaande is ook omgekeerd van toepassing op een EU Xbox 360.
 
Robert":1sm590jo said:
Op een Japanse Xbox 360 kan je zonder problemen verbinding maken met een Europees account met Live abonnement. Enige nadeel: downloads van de marketplace waar een regiocode op van toepassing is, werken logischerwijze dan niet.

Het bovenstaande is ook omgekeerd van toepassing op een EU Xbox 360.

ok thanks top!
 
GoW2 coop is ook wel echt bril-jant. Wat heb ik daar een partij vrije tijd in zitten zeg; heerlijk...
 
Robert":1uvr0dx3 said:
Op een Japanse Xbox 360 kan je zonder problemen verbinding maken met een Europees account met Live abonnement. Enige nadeel: downloads van de marketplace waar een regiocode op van toepassing is, werken logischerwijze dan niet.

Het bovenstaande is ook omgekeerd van toepassing op een EU Xbox 360.
Dus komt er op neer dat ik er helemaal naast zat :roll:
Als ik hier dus een game host voor GOW2 dan kan ik Ronnie makkelijk inviten ondanks dat hij een JP 360 heeft?
Hij moet dus wel een Japans live kaartje kopen of?
 
En dan te bedenken dat hij bijna een pal 360 had gekocht :lol: , mijn fout :oops:
 
Heeft ie wel een jap versie van GOW2 dan? Of een regiovrije? Anders nog steeds geen lol hehe...
 
Nee nog niet en de beste keuze is regio vrij als deze nog te krijgen is.
Beetje makkelijk een live account aanmaken op een japanse 360?Heb het toen zelf nooit gedaan dus ben een leek op dit gebied.
 
xbox live detecteert tijdens de registratie waar je vandaan komt. Als je wilt dat het 'all-japanese' is zal je een japans live account moeten koppelen aan een japans e-mail adres (en voor betaling een japans livekaartje of een japanse creditcard). Als je een account aanmaakt, en bijvoorbeeld arjan.kooij@nederland.nl intikt, is je Live account dus een NL account. Moet volgens mij gewoon kunnen, een japanse xbox met een NL live account. Kwestie van gewoon proberen..? Of moet het perse een japans account zijn?
 
Maak gewoon een Europees account aan met al je Nederlandse gegevens, makkelijkste optie. Hoef je ook niet te kloten met Japanse MS point-cards of 'nep' adresgegevens.

Je kan achteraf altijd nog een Japan 'nep' account aanmaken voor een divers aantal Japan-exclusieve marketplace downloads.
 
Back
Top