What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GONE!

Ratson

Bullet Dodger
Joined
Jan 18, 2009
Messages
1,699
Reaction score
0
Location
Dordrecht
Ik wil deze demopod ruilen tegen een Hello Kitty dreamcast(boxed met toetsenbord,hk vmu,spel en freeloader) of een andere speciale boxed dreamcast.Moet compleet zijn.
Heb eventueel ook interesse in de Panasonic Q,de oranje gamecube,of een dsi maar wel een speciale kleur.

sd2.jpg
 
Hmm interested I be...

Kan mischien van de zomer een DSi Uit Japan overs laten turen ?

Dan moet je alleen een EU voeding hebben :) (usb laders kosten nog geen euro via het net) Ik weet niet of je daar intresse in hebt ?
 
Over hoe lang is "deze zomer" en ik geef de voorkeur aan lichtblauw roze of een special edition als die er zijn(ik zal effe checken)Als er iemand anders een voorstel heeft laat ik het weten.Was trouwens tof om je weer even gezien te hebben op de retro computerbeurs
 
Was idd een verassing :) en een positieve :P

Over de DSi: Ze hebben ondermeer Lime, blauw en paars
 
Die knalrose/paarse is wel goed wanneer kan je hem hebben.De dreamcast is volledig werkend te zien.Hij is wel op 110 volt.
 
Ik moet het even chekken maar een paar vrienden zitten nu of gaan over een week naar Japan laat hem door hun opsturen :)

En 110v dat is me Saturn, Famicon Twin, PS2 en de helft van me handheld laders ook :P

Ik zal je vanavond ff PMen met wanneer ik hem kan laten sturen is dat goed ?
 
Hmm iets minder fijn nieuws kerel, ik hoor net dat de DSi regio locked is voor DSi spellen dus dan heb je er geen zak aan.

Kan ik je niet intresseren in een nieuwe PAL versie ?
 
Geen zwart of wit en zo'n skin vind ik maar niks.Pokemon zal wel komen maar duurt veel te lang waarschijnlijk.Het liefste wil ik hier tegen ruilen(alles op foto)boxed uiteraard.
HK003.jpg
 
Ratson":gq7z6tdh said:
Geen zwart of wit en zo'n skin vind ik maar niks.Pokemon zal wel komen maar duurt veel te lang waarschijnlijk.Het liefste wil ik hier tegen ruilen(alles op foto)boxed uiteraard.
HK003.jpg


de hello kitty DC heb ik maar 1x boxed gezien in Japan en dat was 3 jaar terug >.>

Verkoop je dat ding niet gewoon voor 150 (de waarde van een DSi) dan kan je later een DSi of DC Hello Kitty Edition halen ? :X

Also: Heb je geen msn :P dit woord wat langdradig op het forum :)


The_b6@ hotmail <puntje> com
 
Een dsi kost 169 euro maar daar komen we wel uit,wanneer kan je hem halen(hij past in een renault clio)
mijn tel nr:0615689882
 
Ratson":29c8byu6 said:
Een dsi kost 169 euro maar daar komen we wel uit,wanneer kan je hem halen(hij past in een renault clio)
mijn tel nr:0615689882


Mischien vanavond nog als ik pappie lief aankijk :twisted:
 
Inderdaad weer een goede deal met Ratson :P

Nog even en ik bezit zijn halve collectie 8)
 
Back
Top