What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gisteren bij Ronnie geweest :D

Cool cabje Ratson! Congrats ermee en veel speel plezier uiteraard :)
 
lachen en die photosjop lach.

Wat heb je er op draaien ?
 
Op het moment zit Gokujou Parodius er in maar ik will me nu eindelijk wat meer in de fighters gaan verdiepen. Ga in de toekomst denk ik voor cps2 kijken aangezien daar wel wat toegankelijke fighters op zijn uitgebracht.
 
Nog vegeten te melden dat ik de geld la na 20 seconden had gekraakt er tot mijn blijde verbazing 9 muntjes van ¥50 in lagen. Had ik die van 100 toch niet nodig die Ronnie me had gegeven :lol:
Zit een werkend coin mechanisme op van Asahi(50 yen)
 
hahahahah gekraakt, tja cps2 fighters toegankelijk?, waar zat je aan te denken, de dikste lijkt me SFZ3 (alpha3) en Super turbo.

verwaxhte eigelijk dat je mvs zou rocken.
 
Mijn 6 slot staat er ook nog en gaat nergens heen 8)
Mijn mvs is nog steeds mijn favo cab, woody of niet, hij blijft gewoon vet 8)
Will ook gewoon wat 6 button fighters hebben, toch ook wel leuk om wat van de capcom fighters in huis te hebben. Maar ja dat komt wel. Eerst even andere kosten :(
 
Back
Top