What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: Virtual Boy Power Supply (evt Spellen)

UltraSven

Arcade Local
Joined
Dec 31, 2011
Messages
51
Reaction score
0
Location
Amstelveen
Heya allemaal,

Na een paar maanden Thailand ben ik eindelijk weer terug!
Nou heb ik van een vriend van mij een Virtual Boy met een controller gekregen, echter de Power Supply ontbreekt. Als iemand er 1tje heeft liggen zou ik deze graag overnemen!
Mocht ik deze gevonden hebben zou ik ook wel een paar spellen willen overnemen.

Alvast bedankt en nog een fijne dag! :)

~ Sven.
 
Onder de controller zit een batterypack of een AC-pack

Wat mis je precies ? of zit er helemaal niks onder de controller ?

Games heb ik zat liggen, stuur maar ff een PM wat je zoekt..
 
rklok":czt5xnw4 said:
Onder de controller zit een batterypack of een AC-pack

Wat mis je precies ? of zit er helemaal niks onder de controller ?

Games heb ik zat liggen, stuur maar ff een PM wat je zoekt..

Heya rklok,

Ik mis de batterypack of AC-Pak. Er zit idd niks onder, waardoor ik het systeem niet kan opstarten :(
Ik lees ook op het internet dat een amerikaanse SNES AC zou moeten werken? Kan jij dat bevestigen?
Zodra ik die kabel heb PM ik je over de games!
Bedankt voor je hulp :)

~Sven
 
Ik zou heel snel deze inkoppen als ik jou was.

$(KGrHqV,!jMFD2VU1BOLBR!ypf73Cw~~60_12.JPG

Dat is een module waar een Power supply in moet. Als je helemaal niks onder de controller hebt zitten kun je deze gebruiken icm met een PSU.

http://www.ebay.com/itm/390532606462
 
Cageman":31xydukr said:
Ik zou heel snel deze inkoppen als ik jou was.

$(KGrHqV,!jMFD2VU1BOLBR!ypf73Cw~~60_12.JPG

Dat is een module waar een Power supply in moet. Als je helemaal niks onder de controller hebt zitten kun je deze gebruiken icm met een PSU.

http://www.ebay.com/itm/390532606462


Ja die moet je hebben inderdaad, hierin kan ook een US powersupply, maar ook gewoon een europese..9 volts...
 
Ja, precies. En een standard 9V powersupply is supermakkelijk te krijgen. Daar hoef je geen import voor te doen :-)
 
Ik heb Vertical Force / V Tetris / Bomberman, alle drie gloednieuw en nog nooit geopend. Het betreft Japanse versies. €55,- voor alle drie in één koop :-)
 
Heya Heren,

Allen bedankt voor jullie reactie!
Ik ga eerst pogen zo'n supply te fixen via eBay.
Mocht dat lukken dan laat ik het hier weten of ik nog spellen nodig heb! ;-)

Bedankt en een fijne dag nog. :mrgreen:

Mvg,

Sven
 
Back
Top