zie subject :mrgreen:
vond het spel zo gaaf bij de RGE/Eurocade 2013, nu wil ik er ook 1
de upright is voor mij het handigst, wie o wie kan me daaraan helpen.
OF Paperboy, deze heb ik in heel m'n leven maar 2 keer gespeeld.
(stiekem vind ik star wars leuker) :mrgreen:
vond het spel zo gaaf bij de RGE/Eurocade 2013, nu wil ik er ook 1
de upright is voor mij het handigst, wie o wie kan me daaraan helpen.
OF Paperboy, deze heb ik in heel m'n leven maar 2 keer gespeeld.
(stiekem vind ik star wars leuker) :mrgreen:
