Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Gozert genaamd de chop (echte naam pete) heeft er een te koop op arcade otaku (of jamma+)
Hij vraagt er wel een aardige prijs voor.
Daarnaast zou je kunnen informeren bij marvetto (arcade otaku) maar ook hij is niet heel goedkoop.
Het lijkt erop dat deze borden schaars aan het worden zijn
Op nozomi kun je altijd even informeren bij de geëigende kanalen (lees hasan, Arjan of brokkenmaster-p)
Bedankt voor je reply!
Chop heeft mij al direct een PM gestuurd inderdaad. Krijg zo foto's.
Systeem schijnt wel in hele goede staat te zijn en zitten nieuwe condensatoren op.
Maar wel aan de prijs inderdaad. Vraagt er 300 pond voor. 357 euro
En dat is exclusief shipping.
Hee bedankt voor het meezoeken
Is helaas wel in Amerika. Dus totaalbedrag incl. verzenden zal niet mals zijn.
Ik probeer even of Pete met iets minder genoegen neemt.