What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: PC Engine / Turbografx spellen (HuCard)

Dagon

Button Masher
Joined
Nov 30, 2014
Messages
15
Reaction score
0
Ik heb pas een modded PC Engine console bemachtigd en nu zoek ik wat leuke (HuCard) games om op dat mooie apparaatje te spelen. Dus heb je nog wat games voor de Japanse PC Engine of Amerikaanse Turbografx waar je van af wil, laat het me weten. Liefst compleet met doosje en manual.
 
Ik heb ordyne en dragon spirit in de aanbieding, beiden compleet.
Eventueel ook streetfighter2(lose hu-card) met multitap. Je hebt voor streetfighter wel een 6 button pad nodig.
 
Ordyne en Dragon Spirit heb ik wel interesse in. Wat vraag je voor die games?
 
Dagon, uit pure nieuwsgierigheid (lees: staat op wensenlijst), wat kost een modded PC Engine console tegenwoordig?
 
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, waiwainl. Ik heb mijn PC Engine als kado gekregen :D
 
Rklok had vroeger op de beurs een bak met japanse kaartjes.
En vroeg er geen frol voor.
Contact hem is. wie weet.
 
ChapDDR":377i2amd said:

Heel erg bedankt voor de tip! Ik heb met die verkoper een mooie deal kunnen maken voor een paar toffe games :)

Da Dude":377i2amd said:
Rklok had vroeger op de beurs een bak met japanse kaartjes.
En vroeg er geen frol voor.
Contact hem is. wie weet.

Van Rklok heb ik toevallig mijn eerste PC Engine games gekocht vorige maand via ebay. Ik kan nog wel eens informeren of hij toevallig nog wat restanten heeft liggen. Thanks!
 
Back
Top