What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: Pc Engine arcadestick.

Status
Not open for further replies.

Ratson

Bullet Dodger
Ben op zoek naar een arcadestick voor mijn coregrafx.
Bij voorkeur een Micomsoft xe-1 pro, of de hori fightstick multi of pce versie.
Alvast bedankt.
 
Ik heb ooit een PS1 -> PCE converter gekocht en gewoon mijn favourite stick gebruikt. Kan een oplossing zijn.
 
Das ook een optie, ik ga gelijk even zoeken.
Thanks.

Edit: enige die ik kan vinden zijn de brooks converters. Zie bedragen van 50 dollar en dan verzendkosten erbij. Dan betaal ik wel meer voor een stick gelijk. Vind het spul van brooks behoorlijk prijzig voor wat het doet.
 
Das een betere prijs, maar zoek iets waar mijn nacon daija of hori fightstick voor ps3 mee werkt.
Ga toch maar voor de dure micomsoft of hori fightstick pce.
Maar thanks sowieso :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top