What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht, New Astro City

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ha ha, waarschijnlijk word ik nu gewoon vierkant uitgelachen. Maar toch, wie niet waagt die niet wint.

Dus bij deze: mijn huidige NAC voelt zich een beetje eenzaam en wil graag een broertje of zusje. Ze is wel kieskeurig, dus de nieuweling moet wel in erg goede staat zijn. Je weet wel, geen screen burn, bla bla bla. Dat mag uiteraard in de prijs tot uitdrukking komen.

Heeft iemand er eentje? ik beloof dat de NAC in een goed nest terecht komt.

Oh, een Egret 2 is ook welkom.

Kom maar op met jullie aanbiedingen :P
 
Goed staat, Geen burn. Refurbed dus. Wil je hem ook nog thuis bezorgt hebben? :D
 
goatboy":2wsso30j said:
Goed staat, Geen burn. Refurbed dus. Wil je hem ook nog thuis bezorgt hebben? :D

Nou nee, dat hoeft nu ook weer niet (mag wel).
 
Back
Top