What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: Cps2 moederbord USA of Japan

Marcosan30

Shmup Veteran
Joined
Apr 28, 2012
Messages
1,254
Reaction score
0
Location
Steenwijk (Nederland)
Hallo arcadevrienden,

Ik heb snode plannen, maar voordat ik deze kan uitvoeren heb ik een cps2 moederbord nodig (USA of Japan)
Heb je er nog 1 liggen please let me know dan koop ik hem graag van je over :D

Hartelijke groet Marco
 
Thanks stom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht!
Ik heb reeds een triforce type 3 gekocht bij hem en ik ga mijn naomi 2 moederbord aanbieden voor reparatie idd een top gozer.
Nogmaals bedankt ik ga direct even bestellen :D
 
...snode plannen. ik dacht dat het nooit van de grond zou gaan komen.
betekent dit dat het eerste Mega Marco Superrr Street Fighter League eraan zit te komen?
 
Ik had al een all-in-one CPS2 hyper street fighter 2 anniversary edition bord, dus dat toernooi gaat er zeker komen hahaha.
Dit bordje heb ik nodig als remedie tegen het opgelopen shootervirus (bij jouw thuis Refik)
Uiteindelijk zullen Marco en Ella (MEE) elke highscorelijst ownen. Dit shmup toernooi komt iets te vroeg 😉
 
Ik heb niks met dit topic te maken maar wou wel even melden dat ik een chipstekort heb en dat je ook een random game nodig hebt. (Puur ter info.)

Gniffel.
 
Asure blijf nu uit dit topic, wat moeten mensen nu wel niet denken (je hebt nogal een reputatie) :mrgreen:

Tussen ons, dit heb ik al geregeld en ik koop wel een zak lays bij de AH dan heb je weer chips zat :D
 
Back
Top