MarioSanchez
Combo Keeper
- Joined
- Mar 20, 2012
- Messages
- 202
- Reaction score
- 0
Wie kan mij helpen aan een ArcadeVGA 3000?
Aangezien mijn onboard geforce 7025 niet werkt op 15khz in mijn sega blast ben ik een genoodzaakt een pci-e kaartje aan te schaffen....., dus waarom dan niet gelijk een arcadevga3000.
Bedankt alvast.
Gr. Mario
Aangezien mijn onboard geforce 7025 niet werkt op 15khz in mijn sega blast ben ik een genoodzaakt een pci-e kaartje aan te schaffen....., dus waarom dan niet gelijk een arcadevga3000.
Bedankt alvast.
Gr. Mario