What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezcoht Arcade kast

Kenshiro

Cabinet Dweller
Joined
Feb 23, 2007
Messages
145
Reaction score
0
Location
Utrecht
Hoi mede-forummers,

Ik ben sinds een jaar profesiioneel bezig met het developen van games. Uiteraard biedt het een mix tussen moderne graphics en retro gameplay. Tough as nails zoals het hoort!

Ik zoek voor mijn kantoorruimte een leuke goedkope arcadekast om lekker mee te gamen. Wie o wie kan mij hieraan helpen?

Ik hou mijn opties open dus MAME kan, maar ook boards van spellen is ook prima.
 
Wat vind je leuk, en wat is je budget?
 
D'r is inderdaad keuze zat. Ik heb zelf nog een multigames woody (cab, 2P controls, iiyama 19") staan waar ik geen behoefte meer aan heb. Je mag die voor een appel en een ei hebben al moet je er nog wel andere hardware als een PC en PCB inbouwen.
Dus laat ook even weten of je een project wilt of een plug-n-play cab.
 
2y5emyve.jpg


Heb ik nog 1 van staan maar zit geen hardware of monitor in maar is wel nagelnieuwe replica
 
Wat zoek je nou eigenlijk? Was al het bovenstaande niks? Verklaar je bump :P
 
Jinxz":3tg3a1vh said:
D'r is inderdaad keuze zat. Ik heb zelf nog een multigames woody (cab, 2P controls, iiyama 19") staan waar ik geen behoefte meer aan heb. Je mag die voor een appel en een ei hebben al moet je er nog wel andere hardware als een PC en PCB inbouwen.
Dus laat ook even weten of je een project wilt of een plug-n-play cab.


Hoeveel vraag je hiervoor? Ik heb nog een pc over die ik als MAME of met een hyperspin in wil zetten....
 
Kenshiro":3flla92t said:
Hoeveel vraag je hiervoor? Ik heb nog een pc over die ik als MAME of met een hyperspin in wil zetten....

Voor 25 euro mag je 'm hebben.
 
Da Dude":1ocfwesd said:
Das cheap. zit er niks in dan ofzo?

Geen game nee. Het is een kast, 19", degelijk 2P control panel met stick en buttons.
 
Als hij hem niet wil, dan misschien voor een vriend van me of op mijn werk.
pm is foto's aub
 
Sorry voor de late reacite, ik zat voor werk in 't buitenland. Ik heb Jinxz een PM gestuurd
 
Back
Top