A
Anonymous
Guest
Ten eerste hoi allemaal
Nieuw hier maar ik bezoek ook vrij vaak het segaforum.
Ik heb een jap dreamcast en zoek vooral aparte spellen.
Vandaar dus ook dat ik een van deze 4 spellen of meerdere van deze zou willen bemachtigen.
Als iemand interesse heeft pm of zeg het hier.
P.S. Andere japanse dreamcast games zou welllicht ook in mijn interesse zijn, dus zeg het maar
.
Ik heb een jap dreamcast en zoek vooral aparte spellen.
Vandaar dus ook dat ik een van deze 4 spellen of meerdere van deze zou willen bemachtigen.
Als iemand interesse heeft pm of zeg het hier.
P.S. Andere japanse dreamcast games zou welllicht ook in mijn interesse zijn, dus zeg het maar