What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZ][PSP] MLB (usa)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Wat de titel zegt.

Kheb er zo n 30 euro incl voor over.

staat ook op segaforum.nl
 
Ik kan em hier bij de import winkel halen ( ja ja Amerikaanse games in Japan, hoe verzin je het) , maar dan betaal je toch echt 50 euro. Mocht je dus echt geen andere oplossing hebben, weet je me te vinden.
 
Ken":2fclapia said:
Ik kan em hier bij de import winkel halen ( ja ja Amerikaanse games in Japan, hoe verzin je het) , maar dan betaal je toch echt 50 euro. Mocht je dus echt geen andere oplossing hebben, weet je me te vinden.

ej ken, bedankt, maar dan koop het spel wel op ebay. Daar zag ik hem voor 44,95 nu kopen staan. Ik dacht alleen als iemand hem heeft en hij wil er vanaf, kan ik het wel kopen voor 30 euro :D
 
Back
Top