What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZ] old style NEOGEO stick

ja die 2 shops zijn erg coo, maar hun verzend kosten zijn killer.

die ebayer kende ik nog niet, ff kijkje nemen.

thanx :)
 
Je zal zien dat RXMDX duurdere waar heeft, en dat het ook meer kost om die te verzenden. Het verschil is dat híj alleen top-toestand, minty-mint dingen verkoopt, of het heel duidelijk zegt wanneer dat niet het geval is. In het algemeen geldt, evenwel - en helaas - dat retrogaming al snel een dure hobby wordt...
 
ja vooral neo geo shit, het is wel mijn droom geweest als kid om zo'n ding te hebben.
 
die hebben er 2 liggen 37 eurie, met de print bijna helemaal af, was er toevalig een tijd geleden.

puzzle bobble voor de snes gescoord toen, erg nice en vriendelijke gasten :) en ook een KOF artbook gekocht waar ik erg blij mee ben.

mischien moet ik toch maar die euries uitgeven daar...
 
37 euro is geen geld, daar kan ik em hier nog niet eens voor kopen (laat staan voor opsturen)
 
37 is wel te doen, maar wel jammer als die print (je bedoelt die tekst?) eraf is. Hoe kan dat eigenlijk? Ik raak die tekst nooit met eventuele bezwete vingers aan laat staan dat ik er bij in de buurt kom? ;)

RXMDX is idd heel goed, ik heb veel bij hem gekocht. Mint is ook echt mint bij hem. Maar dat geld ook wel voor Hit-Japan en Yamatoku.
 
klopt,na mijn idee zijn dat de 2 beste shops op e-bay.
Gaat altijd goed en de items worden goed beschreven.Wat je ziet krijg je 😉
 
toch was ie 40 eurie, de balltop is ook gekrakt en ik denk door gebruik slijt alles.

verder wel chill dat ik eindelijk 1 vs 1 kan doen.

Alleen de connectors vallen er makkelijk uit, enige tips ervoor ? zat te denken aan lijm of tape lol.
 
Alle oude neo sticks hebben cracks in de balltop. Dit hoort er gewoon bij. Lijm werkt prima bij die connectors.
 
Jah over die cracks begon mijn broer destijds ook te zagen. Ik had al het idee dat ze standaard waren.
 
Back
Top