What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZ] MVS Games

wibraman

Combo Keeper
Ik zoek games voor de Neo-Geo MVS. Ik heb geen specifieke voorkeur, bied maar gewoon wat leuks. Kom trouwens niet met spellen aanzetten van 50 euro ofzo, want dat is voor mij net iets te veel van het goede!

Dus heb je MVS games in de weg liggen? Dan kan je ze kwijt bij mij 😉

Overigens zoek ik ook nog een Europese coin-op (muntenslikker), dus als je die toevallig ook nog hebt, dan word ik helemaal blij!

ik heb geloof ik een AOF 2 dubbel omdat ik ook een kit heb, daar kijk ik vanavond even naar. Volgens mij heb ik nog wat dubbel maar dat zou ik even moeten checken.

je hoort later nog even van me!

Is goed, ik heb er trouwens niet überveel voor over hoor, aangezien ik nu ook van het studentenleven geniet en de laatste tijd al te veel heb uitgegeven 😉

Ik zal er over nadenken 😉 . Het liefst heb ik eigenlijk meerdere spellen tegelijk, voor een mooie prijs, ik weet niet hoe duur gangbare games zijn in Japan, anders dat Ken himself een pakketje voor mij kan maken voor een mooie prijs :roll:

Ik kan hem niet meer vinden, dus waarschijnlijk ben ik al een keer in een verkoop mood geweest.

sorry!

Back