What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZ] Games verschillende systemen

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ik heb Psyvariar 2 en Sonic Pocket Adventure voor je. Sonic Pocket Adventure is alleen met plastic case though.
 
Wat wil je ervoor Wong?

Je mag me hier ook PMmen of anders op SegaForum.

Ik heb ook een request gedaan om Psyvariar 2 in de community shop hier. Dus ik wil sowieso even afwachten hoe duur hij daar zou zijn.

Voor beide games ligt het aan je prijs of ik ze ook echt wil kopen.

Wil je eventueel niets uit mijn topic?

En hoe compleet is Psyvariar 2 en welke staat?

EDIT: Je hebt PM. Ik weet inmiddels wat Psyvariar 2 moet kosten vanuit Japan en dat viel me mee :). Dus ik ben benieuwd naar jouw prijs.
 
Ik heb een witte Saturn met één joypad.
Beide zijn niet vergeeld.
Ik verkoop hem MET een stepdownconverter samen voor 60 EURO.
Die stepdown converter moet je sowieso hebben en daar heb ik 14,95 voor moeten betalen. Dus krijg je de Saturn eigenlijk voor 45,-.
Maar ik wil er in één koop vanaf.
Ik woon in Almere en ik werk in Amsterdam.
Laat maar weten of je interesse hebt, kan op komen halen, werkend zien. Opsturen kan ook, ook onder rembours als je wilt.
Hij is in zeer goede staat. cd drive is top, alles werkt.
Ik wil hem eigenlijjk op ebay gooien, maar zo kan het ook.
Zonder doos, het is een zeer redelijke prijs vindt ik zelf.
Je krijgt dus console, joypad, 110 volts voedingsnoer, stepdown converter 220 naar 110 en een AV snoer.
 
Welke Sonic zoek je op DC, regular of International editie?
 
d":333bpso7 said:
Ik heb een witte Saturn met één joypad.
Beide zijn niet vergeeld.
Ik verkoop hem MET een stepdownconverter samen voor 60 EURO.
Die stepdown converter moet je sowieso hebben en daar heb ik 14,95 voor moeten betalen. Dus krijg je de Saturn eigenlijk voor 45,-.
Maar ik wil er in één koop vanaf.
Ik woon in Almere en ik werk in Amsterdam.
Laat maar weten of je interesse hebt, kan op komen halen, werkend zien. Opsturen kan ook, ook onder rembours als je wilt.
Hij is in zeer goede staat. cd drive is top, alles werkt.
Ik wil hem eigenlijjk op ebay gooien, maar zo kan het ook.
Zonder doos, het is een zeer redelijke prijs vindt ik zelf.
Je krijgt dus console, joypad, 110 volts voedingsnoer, stepdown converter 220 naar 110 en een AV snoer.

Ik ga je nu PMmen :)
 
Shinebi":2ofgpouj said:
Welke Sonic zoek je op DC, regular of International editie?

Wat is het verschil? :oops:

Edit: ik heb sonic adventure inmiddels al gevonden waarschijnlijk.
 
Aw snap :x

Wel, de originele is, wel, de originele (met de camera bugs etc, enkel Japans).
De International versie heeft meerdere taalkeuzes zoals de PAL versie, en de bugs zijn eruit gehaald. Het spel zelf is dus nog altijd JAP regio code.

Moest je nog geïnteresseerd zijn, ik heb ze alletwee.
 
Hoi Shinebi.

Sorry maar op het moment heb ik er geen interesse in. Bedankt voor je bericht :-).

Kan iemand deze topic sluiten? :-) Bedankt!
 
Back
Top