Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Zo, staan wel meer namen tussen die ik al een tijd niet heb gezien hier. Legztec bijvoorbeeld, die had toch een mini naomi van hout gebouwd of niet? Staat me iets van bij... Zpeakabonk ook al tijden niet.
Ik begin ook redelijk bij de 'oldtimers' te horen als ik die pagina zo zie.. sta al op pagina 2!
Ja, mee eens. Soms zakt het gewoon even weg, om dan weer keihard terug te komen. Beetje zoals mijn eerste AES + games. Allemaal nieuw gekocht. Tig jaar later verkocht. Spijt spijt spijt spijt.. Veel van hetzelfde teruggekocht tegen 3x hogere prijzen :mrgreen: