What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gefeliciteerd Psykick

ElPancho

Shmup Veteran
Joined
Apr 11, 2008
Messages
1,290
Reaction score
0
Zag het net op AO..... 36 alweer !

Van harte man, mooie dag toegewenst met iedereen en alles dat je lief is.


Cheers !
 
happy_birthday_36_years_old_.jpg

Van Harte gefeliciteerd Hasan, ook namens Marjan. Maak er een mooie en gezellige dag/avond van.
 
w00000ttttt!!!!!111111111
 
Dank je Marc, maar het is schrijnend dit jaar. Ik heb zonder grap 2 bekeuringen en een aanslag van 4000 Euro van de belasting gekregen. Deze gaat in de boeken als de slechtste ooit hahaha
 
Psykick":52qwwe12 said:
Ik heb zonder grap 2 bekeuringen en een aanslag van 4000 Euro van de belasting gekregen.

:shock: De BD zijn een stelletje dieven voor de kleine ondernemer. Gefeliciteerd nog trouwens.
 
Ja, nog gefeliciteerd! Belastingdienst.. pff.. wie er ooit wel eens binnen is geweest in Apeldoorn weet waar al dat belastinggeld naartoe gaat..
 
zwaar ruk! en dan op je verjaardag ouwe!
al ons geld gaat naar Apeldoorn! BD of RK
😉
 
Pat7o":rdls3pqm said:
zwaar ruk! en dan op je verjaardag ouwe!
al ons geld gaat naar Apeldoorn! BD of RK
😉

:) ik neem aan dat RK staat voor RKLOK :):)
 
Wat aan de late kant maar alsnog: van harte gefeliciteerd! :D

Wel balen van die boetes en de belastingdienst die nog eens het handje komt ophouden, helemaal voor op je verjaardag. Verpest meten de rest van je dag. :(
 
Back
Top