What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Games die 30 zijn geworden!

Check deze 30 years of After Burner complete console & computer ports video
Wat een werk zit hierin!
 
Operation Wolf in de arcade vroeger, geweldige tijd was dat. Toch fijn om de gaming evolution vanaf het begin van de good stuff mee te hebben gemaakt.
 
Oldschool":1bnhb3ph said:
Operation Wolf in de arcade vroeger, geweldige tijd was dat. Toch fijn om de gaming evolution vanaf het begin van de good stuff mee te hebben gemaakt.


Beste CAB ever. Alleen die Uzi al. Dat is mijn favo game. Nog steeds als het gaat om dedicated arcade cabs.
Ik denk ook dat dat de eerste cab is die ik ooit gespeeld heb.
Mijn ouders vonden het vaak zonde omdat we thuis een c64 hadden met spelletjes. Maar een Vlieg- of racegame, of met een geweer. dat mocht dan wel, omdat je dat thuis niet had. Dus zo'n "simulator" dan kon dan wel. :mrgreen:
Maar een gulden voor pac-man. "Dat doe je thuis maar" :D :D :D

Toen ik een baantje had en naar Arnhem kon, heb ik die tijd zo ingehaald.
Ik had en heb geweldige ouders, die me zelfs een keer op een zondag naar Eindhoven brachten zodat ik naar een concert kon van Warrior Soul. En dan om 2 uur 's nachts weer naar huis reden terwijl zij de volgende dag moesten werken en ik naar school moest.
Maar geld geven voor spelletjes die ik thuis ook kon doen. nope. Zonde van het geld. Maar genoeg herinneringen. Wie heeft er nog 1. :mrgreen:
 
Die operation wolf kast heeft gewoon iets, dat geratel van die gun is geweldig. Het spel zelf stelt als je het met de huidige games vergelijkt niks voor maar iedere keer dat ik er 1 zie MOET ik spelen, met geen enkele ander game heb ik dat :)
Op de pc is het totaal niet hetzelfde, het moet op die kast.
 
RoOd":jxnfp4j7 said:
Die operation wolf kast heeft gewoon iets, dat geratel van die gun is geweldig. Het spel zelf stelt als je het met de huidige games vergelijkt niks voor maar iedere keer dat ik er 1 zie MOET ik spelen, met geen enkele ander game heb ik dat :)
Op de pc is het totaal niet hetzelfde, het moet op die kast.

HELEMAAL MEE EENS!!!!
 
Da Dude":qzf7vyr6 said:
RoOd":qzf7vyr6 said:
Die operation wolf kast heeft gewoon iets, dat geratel van die gun is geweldig. Het spel zelf stelt als je het met de huidige games vergelijkt niks voor maar iedere keer dat ik er 1 zie MOET ik spelen, met geen enkele ander game heb ik dat :)
Op de pc is het totaal niet hetzelfde, het moet op die kast.

HELEMAAL MEE EENS!!!!
Heb'm alleen op de ZX spectrum gespeeld - maar zelfs daar was ie fantastisch!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Op de C64, en later samen met operation Thunderbolt op de Amiga (MET EEN MUIS). Wat een feest was dat in 1 keer.
Was ook zo'n domper dat in Ponypark slagharen dat ding defect was.

Blij de eerste keer bij de bonami, want daar was die ook. En de 2e keer op de nieuwe lokatie. Ik blij want daar kan ik weer OP Wolf spelen.
Werkte dat K ding maar aan 1 helft van het beeld. GVD!!! wat een domper.
 
RoOd":2n950bau said:
Sphere moet dat maken op arcadeuniverse, werkende OW kasten locaties :lol:


DIT IS GEWOON DE MEEST BRILJANTE POST EVER!!!! :violence-rapidfire:

Ik denk dat wij dan maar op onderzoek gaan. :auto-swerve:
 
Psykick":ny8ulleu said:
Ik krijg er binnen afzienbare tijd eentje, maar moet even geduld hebben :)

Ik vond je al tof met je arcadehal en lekker eten maar dit wordt wel next level shit.....
 
Psykick":1j3h0duu said:
Ik krijg er binnen afzienbare tijd eentje, maar moet even geduld hebben :)

En daar topt Hasan even de episch post van Ro0d.

Goed bezig kerel. Eerst dat je gewoon een GTI club had staan, nu straks OW. :shock: :shock: :shock:
 
Back
Top