What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GAMEROOMS GALLERY

Status
Not open for further replies.

Ken

High Score Hunter
Geen lijsten van 8 pagina's met welke games er in de verzameling aanwezig zijn, maar foto's en hopelijk een heleboel. Hoeveel games je ook hebt doet er niet toe, het gaat er ook om hoe je room waar je in gamed eruit ziet, waarom je bepaalde keuzes hebt gemaakt en wat je denkt te veranderen in de toekomst. Je kunt hier ook blijven updaten als je nieuwe foto's hebt, het is in het verleden voor mij altijd een bron van inspiratie geweest verschillende gamerooms te zien. Bovendien (!) gaan we de foto's gebruiken voor de main page waar nog steeds een sectie is opengelaten voor gamerooms, zodat daar alles netjes bij elkaar staat. Pak die camera dus op en maak toffe pics!

Hier de nieuwe pics die ik vanavond heb gemaakt.
DSC_0215.jpg
DSC_0223.jpg
DSC_0214.jpg
DSC_0220.jpg
DSC_0228.jpg

Hmm, ik momenteel geen foto's, ik zal ze binnenkort eens maken. Maar voor the record. Mijn kamer is vrijwel identiek aan die van Ken maar dan heb ik die roze KOF poster niet ;)

-edit foto's-

1148248415.jpg

De bank:
1148248365.jpg

gameroom0ti.jpg

gameroom12jc.jpg

Console setup ... Xbox staat nu in de berging evenals een hoop andere stuff

gameroom38hr.jpg

gameroom49gp.jpg

Nieuwe DC PAL, PAL, Sega Sports en standaard NTSC US DC, Director's DC en standaard JPN DC

gameroom53ef.jpg

R7, D-Direct silver en Hello Kitty

gameroom62iy.jpg

gameroom70ww.jpg

gameroom83ow.jpg

Greep uit mijn PAL MD collectie

gameroom20zl.jpg

Ultra nieuw

Alle Nintendo stuff heb ik even achterwege gelaten, aangezien ik volgende week alles (N64 etc) weer in boxen terug gaan doen zodat dit er strakker uitziet als display.

Wat ga ik veranderen?

Een dezer weken gaat een maat van mij die tijdelijk bij mij woont iets anders zoeken dus ga ik zijn slaapkamer omtoveren tot gameroom. Er komt daar een beamer of grote HD plasma, vitrinekasten voor rare stuff etc. Dit zal eind juni begin juli klaar zijn.

Stay tuned dus!

Even twee pics van de cabinets in full action (behalve de Neo 29 waar ik nog een extra step down voor moet hebben). v.l.n.r. Neo Geo Battle Coliseum, Dodonpachi Dai ou Jou en Virtua Tennis.

DSC_0236.jpg
DSC_0232.jpg

Ken, mag ik bij je wonen? hahaha vette gameroom de rest ook trouwens!

addict":2qwth1el said:

Cool je heb zon sega astrocity supergun uit japan ^^ zijn aardig duur

Omdat ze zo duur zijn denk ik kennen ze nog wat bijzonders ?.Je televisie niet op de kop hoef te zetten verticale game speelt.Omdat verticale games ook op horizontale scherm kan draaien ?

ik ben zelf ook vanplan een supergun in toekomst aan te schaffen

Het is geen supergun, maar een Virtua Stick Pro voor de Saturn :) Ik gebruik hem ook voor mame :oops: en de dreamcast. Helaas kan ik nergens een adapter vinden om hem te gebruiken op m'n ps2 :(

addict":dgoxde6p said:
Het is geen supergun, maar een Virtua Stick Pro voor de Saturn :) Ik gebruik hem ook voor mame :oops: en de dreamcast. Helaas kan ik nergens een adapter vinden om hem te gebruiken op m'n ps2 :(

Hmm dacht effe dit was :

http://www.akibagames.com/servlet/the-1 ... gun/Detail

Niet goed geken ^^;;. wel mooie stick lijk bijna een supergun ^^.Ik heb alleen een virtua on stick voor de saturn

lol daarom lig er ook een beeldscherm ernaast verticaal

Altijd leuk om andermans game room te zien. Zo zal ik de mijne ook maar met jullie delen:

gamestek01.jpg

gamestek02.jpg

Die stereotoren is niet eens aangesloten (te lui en onpraktisch met de boxen waar ze moeten staan) en andere games en handhelds staan er niet op. Ik maak binnenkort ook nog wel pics van mijn collectie in het collectie fototopic.

yeah de Namco arcade stick. Die heb ik ook nog. Speelt errug lekker met VF4 i'd say!

Status
Not open for further replies.
Back