What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gameroom indelen

kung fu master

Button Masher
Momenteel ben ik m'n Naomi nog aan het tweaken. Ik zie hier veel mooie gamerooms.
Hoe richten jullie het in? Houden jullie rekening met uitbreiding?
Vooral met een cab en wat kasten is het toch lastig.

Hier heb ik een voorbeeldje, mooi ingericht

Video%20Game%20Room%20Left-3.0.JPG


http://akihabarainhome.com/
 
zie linkje onder de foto.

In een kamer van 12m2 vind ik 2 cabs toch de max, vooral als je daar nog een lcd en wat relaxte fauteuils kwijt wilt. In die foto vind ik planken erg mooi, strakke lijnen. Nadeel is veel stof.
 
Zag deze foto's op AO een tijd geleden. Dacht ff dat dit jou kamer was. Hele mooie set, al zou de gungame vervanen worden door een NNC imo mooier zijn.
 
Gewoon niet moeilijk doen...grootte van de gewenste cabs opzoeken, op de vloer aftekenen met tape (rekening houdend met de hoogte van de cab natuurlijk), cabs op gewenste plek zetten (plekken waar er nog misschien eentje moet komen staan leeghouden)...plankje hier, vitrine en kastje daar en daarna alles vol plempen met alle coole zooi die je kan vinden. Gewoon op het gevoel afgaan.
 
Ik vind het een beetje een anale gameroom op die foto. Ja, strak en netjes. Maar het oogt nogal dwangneurotisch. Hopeloze dingen waar je op moet zitten trouwens :)
 
Cageman":1zyt6gv7 said:
Ik vind het een beetje een anale gameroom op die foto. Ja, strak en netjes. Maar het oogt nogal dwangneurotisch. Hopeloze dingen waar je op moet zitten trouwens :)

Die kruk rechts (de Barcelona kruk) zit heerlijk, heb hem zelf ook bij mijn cab.
Niks hopeloos aan.
 
Ik heb die krukjes van 4 euro bij de Ikea. werkt ook.
als zou een Japans krukje (of 2) het wel afmaken.
 
Dat plawtic krukje kost meer dan €200,- in de aanbieding, na een paar uur erop zitten ook nog een gratis aambeien tuin, lol.
 
Back
Top