RoOd
Shmup Veteran
gisteren een xeno chip op mn gamecube gezet en hij lijkt goed te werken.
Gekopierde swiss dvd doet het keurig, kan van alles aanpassen dus het lijkt ok.
Enige waar ik nu tegenaan loop is dat de sd kaart die ik met adapter in memory poort B gebruik niet gelezen wordt.
heeft iemand hier ervaring mee? kan zijn dat ik niet 100% goed gesoldeerd heb maar neem aan dat als de homebrew dvd gelezen wordt het wel ok zit.
nu al 2 dagen alle fora afgezocht maar niemand die echt hetzelfde probleem lijkt te hebben...
Gekopierde swiss dvd doet het keurig, kan van alles aanpassen dus het lijkt ok.
Enige waar ik nu tegenaan loop is dat de sd kaart die ik met adapter in memory poort B gebruik niet gelezen wordt.
heeft iemand hier ervaring mee? kan zijn dat ik niet 100% goed gesoldeerd heb maar neem aan dat als de homebrew dvd gelezen wordt het wel ok zit.
nu al 2 dagen alle fora afgezocht maar niemand die echt hetzelfde probleem lijkt te hebben...