What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Game Boy Micro - Famicom Edition

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ken,

Ik wil al een tijdje de Famicom editie van de Micro hebben. Kan jij kijken wat hij in Japan kost en hoeveel het kost om het beestje deze kant op te krijgen?

jgbmicro_famicom_sm.jpg



Alvast hartelijk bedankt!
 
130 euro, verzendkosten 15 euro.

Edit: was misschien niet helemaal duidelijk, maar dat betekend dus dat 130 euro incl. 15 euro shipping is. Game Boy Micro zelf 115 euro, shipping 15 euro=130 euro.
 
Ken":2g864205 said:
130 euro, verzendkosten 15 euro.

Edit: was misschien niet helemaal duidelijk, maar dat betekend dus dat 130 euro incl. 15 euro shipping is. Game Boy Micro zelf 115 euro, shipping 15 euro=130 euro.

Ken, je hebt een PM.
 
Back
Top